تبليغات و راه هايي كه براي رسيدن به آن بايد انجام دهيد

۲۷ بازديد

روشهاي تبليغاتي مختلفانواع مختلفي از تبليغات وجود دارد كه بطور معمول توسط مشاغل كوچك مورد استفاده قرار مي گيرند.
تبليغات آنلاين و بازاريابي آنلاين شامل هزاران فرصت تبليغاتي ، مانند:
تبليغات وسيله نقليه (بسته بندي): تبديل خودرو به "بيلبورد" راهي عالي براي به حداكثر رساندن ميزان قرار گرفتن در معرض مشاغل است. تبليغات وسايل نقليه چشم نواز است و در يك منطقه بزرگ مترو بيش از يك ميليون بار در ماه ديده مي شود.
راه هاي كه براي تبليغات بايد انجام بدهيد
تبليغات آنلاين در حال پيشي گرفتن استتبليغات آنلاين با سرعت بالايي در حال رشد است و بيش از ٢٢٩ ميليارد دلار در كل در تبليغات آنلاين در سال ٢۰١٧ سرمايه گذاري جهاني شده است. براساس آمار ، پيش بيني مي شود اين ميزان تا سال ٢۰٢۰ به ٣٣۵ ميليارد دلار برسد.
با بيش از ٢ ميليارد كاربر شبكه هاي اجتماعي ، هزينه فقط براي تبليغات رسانه هاي اجتماعي در سال ٢۰١٧ از تقريبا هيچ چيز در سال ٢۰١۰ به بيش از ٣۵ ميليارد دلار افزايش يافته است (هزينه هاي آن از ٢۰١۴ تا ٢۰١۶ دو برابر شده است). رسانه هاي اجتماعي مخصوصاً در بين تبليغ كنندگان محبوبيت دارند ، جايي كه شركت هاي به سادگي دسترسي به داده هاي جمعيتي كاربر (مانند سن ، علاقه ، عادات خرج كردن و غيره) شركت ها مي توانند تبليغات ريز را براي مخاطبان تنظيم كنند.
بسيار سپاسگذاريم كه مقاله (تبليغات و راه هايي كه براي رسيدن به آن بايد انجام دهيد) را تا انتها مطالعه كرديد و وقت گرانبهاي خود را بابت اين محتوا گذاشتيد، لطفاً تجربيات و نظرات خود را در ارتباط با تبليغات و راه هايي كه براي رسيدن به آن بايد انجام دهيد براي ما در انتهاي اين صفحه درج نماييد
تبليغات وب سايت محلي: بسياري از شهرداري ها و اتاق بازرگاني داراي وب سايت هايي هستند كه ليست مشاغل محلي را ارائه مي دهند.وب سايت هاي كسب و كار: ايجاد و نگهداري يك وب سايت حرفه اي با توضيحات واضح از پيشنهادات تجاري ، بهينه سازي شده براي جستجو در وب.ايميل: به ليست ايميل مشتري و پيروي از مقررات ضد هرزنامه نياز داريد. خبرنامه هاي ايميل مي توانند براي ارتباط با مشتريان موجود و انتقال اطلاعات در مورد محصولات يا خدمات جديد مفيد باشند.فيس بوك: بهره گيري از رسانه هاي اجتماعي با ايجاد صفحه فيس بوك تجاري و استفاده از آن براي تبليغ منظم محصولات و خدمات. يك مكان تبليغاتي مشترك براي مشاغل مانند رستوران هايي كه از صفحات فن Facebook استفاده مي كنند تا موارد جديد يا ويژه هاي منو را تبليغ كنند و از مشتريان بازخورد بگيرند. همچنين تعدادي از ٣ مورد در دسترس براي انجام كار در فيس بوك نيز وجود دارد.توييتر: به فرض مشاغل داراي دنبال كننده هاي توييتر مي توان براي ارسال پيام هاي تبليغاتي كوتاه استفاده كرد.راه هاي كه براي تبليغات بايد انجام دهيم
تبليغات روزنامه: در حالي كه در حال كاهش است (درآمد آگهي روزنامه هاي ايالات متحده بين سال هاي ٢۰۰۶ تا ٢۰١۵ بيش از ۵۰٪ كاهش يافته است) تبليغات روزنامه ها هنوز مي تواند راهي مؤثر براي دستيابي به مشتريان باشد. بسياري از شهرداري ها داراي روزنامه هايي با علاقه خاص هستند كه مي توانند توسط آنها براي تبليغات محلي استفاده شوند.
صفحات زرد و نشريه هاي چاپي: استفاده از صفحات چاپي نيز رو به زوال است. با اين حال ، يك نسخه آنلاين وجود دارد.
نامه هاي مستقيم: مي تواند بسيار مفيد باشد. در صورت ارسال از طريق پست مي توانيد هزينه بالايي داشته باشيد ، اما حتي بدون داشتن ليست پستي ، بروشورها ، آگهي ها و غيره هنوز هم مي توانيد به طور مستقيم به اقامتگاه ها و / يا مشاغل موجود در مناطق جغرافيايي هدفمند تحويل داده شويد. متأسفانه ، آمارها نشان مي دهد كه تقريبا نيمي از تبليغات پستي مستقيم توسط گيرندگان خوانده نشده و به عنوان "نامه ناخواسته" حذف مي شوند.
تلويزيون و راديو: شركتهاي اغلب كانالهاي اطلاعات محلي دارند كه تبليغات ارزان قيمت را براي مشاغل كوچك ارائه مي دهند.

تماس تلفني: از طريق تلفن يا به صورت حضوري هنوز هم مي تواند به طرز شگفت آوري موثر باشد. به عنوان نمونه ، يك شركت خدماتي مي تواند از اين فرصت استفاده كند كه از محل اقامت ها / مشاغل همسايه بازديد كند و خدمات آنها را ذكر كند (يا بروشورها يا بروشورها را رها كند). وكالت تلفن اكنون در كانادا غيرقانوني است با شماره هايي كه در فهرست تماس هاي ملي ثبت نمي شوند مگر اينكه تجارت رابطه اي با مشتري داشته باشد.
ايجاد بازار هدف اولين گام مهم در هر كمپين تبليغاتي است ، شما بايد بدانيد مخاطبان مورد نظر شما چه كسياني هستند. اگر مخاطب مورد نظر شما شهروندان سالخورده باشد ، براي مثال يك رسانه تبليغاتي مانند فيس بوك انتخاب ضعيفي است، به همين ترتيب ، ايميل ها نسبت به روزنامه ها پس سعي كنيد بازار هدف خود را به درستي انتخاب كيند.
تعريف بازار هدف شامل : ايجاد مشخصات جمعيتي مشتري آينده نگر با در نظر گرفتن معيارهايي از قبيل سن ، جنسيت ، وضعيت تأهل ، سبك زندگي ، عادات خريد و غيره است.
همچنين بررسي سطح رقابت براي محصول يا خدمات با مخاطبان مورد نظر خود بسيار مهم است زيرا ممكن است نياز به رقابت در قيمت و يا خدمات داشته باشيد.
راه هاي رسيدن به تبليغات

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.