چگونه بايد نصب اپليكيشن موبايل را بالا ببريم ؟

۲۶ بازديد

در پاسخ به اين سوال كه چگونه بايد نصب اپليكيشن هاي موبايل را بالا ببريم مي توان گفت كه بايد استراتژي شما براي بالا بردن نصب اپليكيشن، چند جانبه باشد. يعني براي آنكه شانس موفقيت خود را به حداكثر برسانيد، بايد از راه و روش هاي مختلفي استفاده كنيد كه اين مي تواند بهينه سازي رتبه برنامه شما در بين برنامه هاي ديگر، افزايش امتياز برنامه و تعداد نظرات و همچنين پروموت كردن يا تبليغ برنامه از سوي اينفلوئنسرها به شكل صحيح در سوشال مديا و شبكه هاي اجتماعي است كه تاثير بسزايي را بر بالا رفتن نصب اپليكيشن خواهند گذاشت.
بالا بردن نصب اپليكيشن
نصب اپليكيشن را با بهينه سازي فروشگاه اپليكيشن (APP STORE OPTIMIZATION) بالا ببريدبهينه سازي فروشگاه اپليكيشن (App Store) يكي از فاكتورهاي مهم و اصلي براي بالا بردن نصب اپليكيشن شما است. حتي در بعضي موارد ديده شده كه بهترين برنامه ها از هيچگونه بهينه سازي براي قرارگيري در اپ استور بهره مند نبوده اند و اين امر موجب شده تا اين برنامه ها بازده مناسبي را ارائه ندهند. شما بايد اين موضوع را در نظر داشته باشيد كه براي بالا بردن نصب اپليكيشن بايد نيازمندهاي كاربران را مدنظر قرار دهيد. براي مثال، بيش از ٩۰% اپليكيشن هايي را كه كاربران نصب مي نمايند در زماني رخ مي دهد كه كاربران يك كلمه كليدي (Key Word) را براي دانلود برنامه سرچ مي نمايند.
بهترين استراتژي هاي بازاريابي حول كاربران واقعي و ويژگي هايي است كه اين كاربران را به صورت گروهي منحصر به فرد مي كند ، از جمله سن ، جنسيت ، وضعيت اقتصادي و اجتماعي ، سطح تحصيلات و علايق. اين به معني آن است كه كمپين بازاريابي شما بايد براي يك نوع دقيق از مصرف كنندگان طراحي شود تا بتوان نيازمندي ها آن ها را به خوبي تشخيص داد. همين موضوع در مورد مكان و نحوه تبليغات نيز صدق مي كند. اگر مخاطبين هدف شما نوجوانان هستند ، پس بايد بدانيد كه آن ها به چه چيزي علاقه دارند تا براساس آن بهترين استراتژي بازاريابي را اخذ نماييد.
در پايان مي توان گفت كه بالا بردن نصب اپليكيشن چيزي نيست كه در بازه ي كوتاه مدت شاهد نتيجه گيري آن باشيد. اگر با استفاده از نكات گفته شده استراتژي مطلوبي را مد نظر قرار دهيد ، تعداد نصب اپليكيشن خود را در فروشگاه هاي مختلف به شكل چشمگيري افزايش خواهيد داد تا سرانجام با موفقيت، جايگاه اپليكيشن شما تثبيت شود.
تبليغات اينفلوئنسري به ويژه براي برنامه هاي پيشرفته و ساير فناوري هاي جديد كه هنوز توسط كاربران كشف نشده است ، بسيار مهم هستند زيرا اين افراد مي توانند با معرفي و ارائه توضيحاتي در مورد اپليكيشن، نصب آن را به شكل قابل توجهي بالا ببرند. بنابراين اگر مي خواهيد نصب برنامه هاي تلفن همراه را افزايش دهيد، بايد اينفلوئنسرهايي را كه بيشترين تأثير را در بين مخاطبان هدف خود دارند شناسايي كرده و با آن ها همكاري كنيد.


در مرحله بعد ، سعي كنيد با چند اينفلوئنسر و شركت هاي تبليغاتي ارتباط برقرار كنيد تا در مورد يك مشاركت بالقوه يا يك قرارداد تبليغاتي به مذاكره بپردازيد. چهره هاي تأثيرگذار و مهم شبكه هاي اجتماعي مي توانند در استراتژي بازاريابي شما نيز نقش اصلي داشته باشند ، زيرا شخصيت هاي اصلي در اينستاگرام ، توييتر و يوتيوب مي توانند به ميزان قابل توجهي نصب اپليكيشن را افزايش دهند.
چگونه نصب اپليكيشن را بالا ببريم
چگونه نصب اپليكيشن موبايل را با امتيازدهي و نظرات بالا ببريمرتبه بالا براساس امتياز كاربران و بالا بودن تعداد نظرات يا كامنت ها براي موفقيت يك برنامه امري حياتي مي باشد ، زيرا بيانگر پرطرفدار و محبوب بودن برنامه از جانب كاربران است. در واقع ، از اين روش به عنوان يك پديده روانشناختي بسيار قدرتمند ياد مي شود كه اگر افراد شاهد آن باشند كه ديگران در مورد اپليكيشني نظر مثبت مي دهند، نسبت به آن احساس رضايت مندي مي كنند و هم سو با ديگران نسبت به دانلود برنامه اقدام مي نمايند. در مقابل اگر امتياز و رتبه برنامه اي پايين باشد ، بطور ناخودآگاه اين احساس را در كاربران و مخاطبين به وجود مي آورد كه دانلود برنامه ارزش لازم و كافي را نخواهد داشت.
نظرات و كامنت ها براي كاربران مورد اعتماد است زيرا توسعه دهندگان و يا صاحبان نرم افزار نمي توانند آن ها را تغيير و يا حذف نمايند. علاوه بر آن، الگوريتم هاي فروشگاه هاي برنامه ها (مانند بازار و گوگل پلي) از امتياز اپليكيشن به عنوان يكي از اصلي ترين عوامل براي تعيين رتبه و جايگاه اپليكيشن در بين نتايج به دست آمده استفاده مي كنند.
بنابراين، دانستن اين موضوع كه فروشگاه برنامه خود را بطور كامل مورد بررسي و ارزيابي قرار دهيد بسيار مهم و حائز است. شما به يك اسم و لوگو، توضيحات و شرح جذاب و مختصري از اپليكيشن نياز داريد. گاهي اوقات، يك لوگو برنامه و نامي به ياد ماندني براي كاربران اپليكيشن كه به خوبي براي گوگل پلي و يا اپ استور بهينه سازي شده است مي تواند در بالا بردن نصب اپليكيشن مفيد واقع شود.
بالا بردن نصب اپليكيشن از طريق سوشال مديا و اينفلوئنسرهاي اينستاگراميثطعاً يكي از پاسخ هايي كه مي‌ توانيد براي چگونه بايد نصب اپليكيشن را بالا ببريم همين موضوع سوشال ها است، در هر زمينه‌اي اينفلوئنسرها يا افراد تاثير گذار، به عنوان نقشي كليدي و ارزشمند، وظيفه معرفي كالا يا خدمات به كاربران و مخاطبين را دارا هستند و بطور كلي، مخاطبين و كاربران هدف را با سرويس يا كالا آشنا مي سازند. اينفلوئنسرها مي توانند از مجلات و مقالات گرفته تا وبلاگ نويسان و نويسندگان ، شخصيت هاي رسانه هاي اجتماعي ، وبسايت ها و يا حتي شركت ها باشند.
چگونه نصب اپليكيشن موبايل را بالا ببريم
چگونه مي‌توانيم با بازاريابي نصب اپليكيشن موبايل را بالا ببريمبرنامه ها به طور طبيعي براي هدفي خاص طراحي شده اند كه اين مي تواند مربوط به منطقه‌ي خاص جغرافيايي باشد و شما بايد نسبت به بازاريابي برنامه خود براي افراد در يك مكان خاص اقدامات لازم را انجام دهيد. به عنوان مثال ، اگر برنامه شما به عنوان ابزاري براي ماهيگيران به آن ها مي گويد كه كدام درياچه ها و رودخانه ها براي اين منظور مناسب هستند و در چه روزهايي فعاليت ماهيگيري به اوج خود مي رسد، با بازاريابي اين برنامه در اين مكان ها و ساير نقاط كه مناسب ماهيگيري هستند، موفقيت چشمگيري را كسب خواهيد نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.